петък, 25 март 2011 г.

Абу Дарда: Три неща, които ме разсмиват и 3 неща, които ме разплакват



Абу Дарда, Аллах да се смили над него, е казал:
Три неща ме разсмиват и три неща ме карат да се разплача.
Тези, които ме разсмиват са:
-човек, който поставя надеждите си в този светски живот, докато смъртта го преследва
-човек, който е нехаен към своя Господ, докато неговия Господ не е нехаен към него
-човек, който винаги се смее, без да знае дали неговия Господ е доволен от него или му се е разгневил.
А нещата, които ме разплакват са:
-да бъда разделен от моите любими хора (Пратеника саус и неговите сподвижници)
-ужасите по време на смъртта
-да застана пред Аллах Тааля в Съдния ден, когато тайните ще бъдат разкрити, и да не знам дали ще ида  в Рая или в Ада.

Няма коментари:

Публикуване на коментар